اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جملات عاشقانه جدید 93

جملات عاشقانه جدید 93

جملات عاشقانه جدید 93

گاهی از دوست داشتنت خسته می شوم دلم می خواهد برایت بمیرم....

امشب داشت پنهانی به من نگاه می کرد چشم هایم را می دزدید و باز نگاهم می کردو چه دزدِ زیبایی روبرویم نشسته بود!

گاهی تو …گاهی یاد تو …گاهی هم غم تو …آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !

دنیا انقدر هم بد نیست,گاهی یک نفر با نفس هایش با نگاهش با کلامش با وجودش با بودنش بهشتی می سازد از این دنیا برایت که دیگر بدون او,بهشت واقعی را هم نمی خواهی...!!!

از همـه غـم انگـیزتر زمانـی مـی باشـد ،کسـی کـه دوسـتش داری ،ﻫﯿـﭻ ﺗﻼﺷـﯽ ﺑـﺮﺍی ﻧﮕـﻪ ﺩﺍﺷـﺘﻨﺖ ﻧمـی کنـد !

و گاهی دست بر قضا خیلی ناگهانی؛یکی از راه می رسد...و اندوه شبانه ی تو و نمناکی گوشه ی چشمهایت رابه طور عجیبی پاک می کند...گویا که سال هاست که عاشق است...گویا که چمدانش را فقط برای رسیدن به تو بسته بود!

کسی رو انتخاب کن که طوری بهت نگاه می کنه انگار یه معجزه ای!فریدا کالو

دلم واسه یواشکی هامون تنگ شده!!!یواشکی حرف زدن های شبونه تا صبح!برای بوسه ها ی پشت گوشی!!با صدای آهسته گفتن "دوستت دارم"!!!...

یه سِــــریا هم هستن که میان و قول میدن"تا اَبـــَــد تنهات نذارن"ولی خیلی زود اَبَدِشــــون "عفو" می خوره لامصــــبا ..

عـاشــقــــــــــم آنـــقــدر کــه شــــک نــدارم در گـــوشم بـه جــــای ِ اذان نــام ِ ''تـــــــــو''را خــوانـده انـــد .

خوشبختی داشتن کسی است…که بیشتر از خودش تــــــــــو را بخواهد…وبیشـــتر از تــــــــو…هیـــــــــــچ نخواهد..وتــــــــــو ... برایش تـــــــمام زندگی باشی

آغوش تو مترادف امنیت است آغوش تو ترس های مرا می بلعد لغت نامه ها دروغ می گفتند آغوش تو یعنی پایان سر درد هایعنی آغاز عاشقانه ترین رخوت ها آغوش تو یعنی "من" خوبم!

خوش به حالٍ لنگه های در خانه مان !!!!.درسته که خراب شدنو صدا می کنن ،اما .......باز هم جفت همن..

تو ای معشوقه زیبا و نازم / تو ای زیباتر از هر چه نیازم / تو ای جامانده در قلب صبورم / تو ای زیبا رخم،سنگ صبورم / تو ای فرخ لقای هر دم من /تو ای حال و هوای هر شب من / تو ای زیباترین لبخند دنیا / تو ای زیباتر از مجنون لیلا / تو که هر دم به یادت فکر کردم / تو که بعد از نبودت گریه کرم /به یادت هستم هر دم ، هر نفس هم / به یادم باش حتی آخرین دم

انگشتت راهرجای نقشه خواستی بگذارفرقی نمی کند تنهایی من عمیق ترین جای جهان است و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد

·تــــــــــــوبا چَــــشم هــایَــــت کانــــدیـــد شُـــده ای،چـــــه ائتـــــلافــــی بــــــه پـــــاســـت..میـــان مــــن و مـــردُم ایــــــن شـــــهـــر....

روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیردو روزهایی که نیستی ، دلم اماتو باش …تحمل اولی آسان تر است

ﭼﻪ ﺻﺒـﺤـﯽ ﻣﯿـﺸـﻪﺍﻭﻥ ﺻـﺒـﺤـﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﺻـﺪﺍﯼﮔــﻮﺷـﯽﺍﺯﺧـــــﻮﺍﺏ ﺑـﯿـﺪﺍﺭﻣـﯿـﺸـﯽ ﺻــﺪﺍﺕ ﺩﺭﻧـﻤـﯿــﺎﺩﻭﻟـﯽﺍﺯﭘـﺸــﺖ ﺧـﻂ ﯾــﻪﺻــﺪﺍﯼ ﻣـﻬـﺮﺑــﻮ ﻥﻣـﯿـﮕـﻪ: ﺗـﻨـﺒـﻞ ﮐــﻮﺷــﻮﻟــﻮﯼ ﻣــــﻦﭘــﺎﺷﻮﻣـﯿـﺨــﻮﺍﻡﺭﻭﺯﻣـﻮﺑــﺎ ﺷـﻨـﯿـﺪﻥ ﺻـــــﺪﺍﺕ ﺷـــﺮﻭﻉ ﮐـﻨـﻢ...~

همه میگن عشق یعنی دوست داشتن ..امامن میگم عشق یعنی یکی مثل تو داشتن . .

برای تصاحبت نمی جنگم!احاطه ات نمی کنم تا مال من شوی!با رقیبان نمی جنگم!عشق تملک نیست، تعلق است!ولــــــــی!!اگر بیایی و بمانی!برای با تو ماندن، با دنیا می جنگم...

·دستانِ خالی ام رابه قلب پُر احساسم ببخش آب و نان نمیشود امابا تو همه چی میسازم اختلافِ طبقاتــی گاهی فاصله ی عشق من به توست ، با "دیگران"

·خوشبختی ملاقات دوباره چشم های توست حتی اگر در نگاه تو تصویری از رویای با هم بودنمان نباشد !

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …من تو را در قلبم دارم نه در دنیا !

·اونی که واقعا دوستت داشته باشه شاید اذیتت هم بکنه..ولی هیچ وقت عذابت نمیده..شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ..ولی همه حواسش پیشه توئه..شاید باهات قهر هم بکنه ..ولی هیچ وقت راحت ازت دل نمی کنــــــــــه!!!

·کاش بدانی ،قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی :بمان ،نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی :هر طور راحتی

گــــاهــی اوقــات مجبــــوریــــم بپـذیـریــم کـه بــرخــی از آدمــــها فقــــط میتــــواننــــد در قلبــــمان بمــــاننــــدنــــه در زنــــدگیمــــان . . .

وقتی یه آدم میــــــــگه:هیچ کس منو دوســــــــت نداره منظورش از هیچ کــــس یک نفــــــــر بیشتر نیست…همون یه نفری که برای اون همه کســــــــه!

نظرات 1 + ارسال نظر
h.kabiri یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:14 ب.ظ http://kabiri2014.blogfa.com

لطفا تو قسمت نظر دهی بگین چه جوری منو حک کردین و برای چی قالب منو بهم ریختین؟

http://kabiri2014.blogfa.com

من هک نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد