اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

جوک و دیالوگ های خنده دار کلاه قرمزی و آقای مجری

 

دیالوگ های خنده دار کلاه قرمزی 93


برای خرید کارتون کلاه قرمزی 93 روی عکس زیر کلیک کنید!!!


خرید کارتون کلاه قرمزی 93

کلاه قرمزی: آقای مرجی،شما میدونستی عباس آقا غیر از شهین خانوم یه زن دیگه هم داره؟

مجری: زندگی مردم به ما چه ربطی داره!؟

کلاه قرمزی: بله منم دیدم به ما مربوط نمیشه رفتم به یکی گفتم که بهش مربوط میشد

مجری: کی؟

کلاه قرمزی: شهین خانوم!

مجری: بچه مگه تو فضولی!؟ اگه زندگیشون خراب بشه میتونی خودتو ببخشی!؟

کلاه قرمزی: مگه من مثل شمام که پدر مارو درمیاری تا ببخشیمون!؟ سه سوت خودمو میبخشم تازه به خودم جایزه هم میدم!

مجری: اصلاٌ کی به تو گفته عباس آقا یه زن دیگه داره؟

کلاه قرمزی: امروز کله ی عباس آقا رو دیدم،دوتا فرق داشت...میگن هرکی سرش دوتا فرق داشته باشه دوتا زن میگیره

مجری: بچه این حرفا همش الکیه!

کلاه قرمزی: اتفاقاٌ خودم هم شک کرده بودم،اگه اینجوری بود که شما با اون فرقی که رو کله ت داری باید حرمسرا راه مینداختی!

--------------------------------- 

 

جیگر زیر دوش حموم :من اسبم ... اسبم .... اسبم......آقای مجری : بعضی ها انقدر حموم نمیرن که وقتی میرن اصلا شخصیتشون عوض میشه!فامیل دور :آقای مجری من میگم این دوبار دیگه بره حموم بیاد آدم میشه

---------------------------------

دختر همسایه : من زستم؟مجری : نه ، کی گفته تو زشتی؟دختر همسایه : دیشب تو مهمونی بهم گفت ایکبیریه زشت :) محری : اصلا همه آدما یه عیبهایی دارن عزیزم ببخشید : پسر عمه زا رو ببین، کلاهشو برداری میشه مثل طی برعکس گابی : منو ببین چه زشتم، مثل جیگرم ببعی : من منو ببین ، شبیه کلم خر گاز زده ام فامیل : من شبیه در دستشویی بین راهی هستم :((((((((((

---------------------------------

رنج سنی مخاطبان کلاه قرمزی بین ۲۰ تا ۴۰ سال هست، فکر نمی کنم هیچ بچه ای کلاه قرمزی ببینه !اونوقت آقای مجری میگه : " سلام به بچه های تو خونه" !!!

---------------------------------

خجالت نمیکشن بین کلاه قرمزی کارتون پخش میکنن ؟انگار نه انگار مخاطب این برنامه افراد بالای 20 سالن!!

---------------------------------

آقای مجری: کلاه قرمزی بگو ببینم؛ما برای چی خونه تکونی میکنیم؟؟کلاه قرمزی:برا اینکه پدرمون در بیاد ..!

---------------------------------

دیالوگ ماندگار فامیل دور:اقای مجری ما چند خط زیر خط فقریم... اگه یارانمونم قطع کنن میریم صفحه ی قبل

---------------------------------

مجری: تو خجالت نمیکشی معدلت 15 شده؟

پسرعمه: نه!

مجری: میدونی بچه ی آقای اکبری بیست شده؟

پسرعمه: میدونی آقای اکبری واس بچه ش پلی استیشن خریده؟

مجری: چه ربطی داره!؟

پسرعمه: هروقت شما عین آقای اکبری شدی منم عین بچه ش میشم!

مجری: خب من اونقدر پول ندارم!

پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم!

مجری: ینی من اگه واس تو پلی استیشن بخرم درس میخونی!؟

پسرعمه: آدم وقتی پلی استیشن داره مگه خله بشینه درس بخونه!؟

مجری: بچه ی آقای اکبری که هم پلی استیشن داره هم درس میخونه!

پسرعمه: آها...حالا فهمیدی این بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو به من نزن!

---------------------------------

آقای مجری: دارید چیکار میکنید؟...........پسر عمه زا: داریم میریم بیرون لپ تاپو خاموش کنیم آقای مجری: لپ تاپ که اینجا رو میزه!کلاه قرمزی: آره. از برق در آوردیمش خاموش نشد ،داریم میریم فیوز رو قطع کنیم!

 

نظرات 22 + ارسال نظر
رضا شنبه 8 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:38 ب.ظ Bhttp://

عالی بود

سجاد چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 02:02 ب.ظ

ممنون خیلی خوب بود
عااااااااالـــــــــــــــــــــــی

chakavak چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:45 ق.ظ http://chakavak73.blogfa.com

اصن مردم از خنده

mahdi شنبه 6 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://m-basijy.blogfa.com

محشر بود.
به وب من هم سر بزن

ALI پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.beroozjock.blogfa.com

سلام مرسی عالی بود به منم سربزن
www.beroozjock.blogfa.com

zahra joooooooooon دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

وای خدای من متن هاتون فوق العاااده بوووووووود خیلی خندیدم.ممنون

ali moradi پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:00 ق.ظ

با سلام بنده علی مرادی هستم نویسنده و کارگردان تاتر به ماهم سر بزنید
alimoradichic.blogfa.com
نظرات خود را در سایت ما بگذارید با تشکر در صورت همکاری با بنده تماس بگیرید
با تشکر
09109513173

farhad یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:53 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاااااااااااااااااااالللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووود

ی خوابگاه همین الان داره میخنده واقعا
ایول

یاسمینا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:15 ب.ظ

خوب که نبود عالی بود عالی مرسی کلی خستگیمون در رفت

فاطمه پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ

فوق العاده بود

مهلا جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

جالب بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود

هانا پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ب.ظ

ترلان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

خیلیی خیلی جوکاتون قشنگه

آرمیتی شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ب.ظ

عالی بود مردیم از خنده

شقایق پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:23 ب.ظ

بد نبود

حمیرا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ق.ظ

خیلیییییییییییییی عالی بوووووووود ممنوووووووووووووونم

ففیا شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

غزغبت

سید احمد جعفری شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.kabooood.blogfa.com

سلام منم صدای کلاه قرمزیو خیلی خوف یاد دارم لطفا منو راهنمایی کنین . 09119681012

خخخ چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:44 ق.ظ

عالی بود تشکر

ویوکا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:38 ب.ظ

عالی

نگین کلبادی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 10:32 ب.ظ

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد