اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

مجموعه اس ام اس های جدید آخر پاییز 90

آدما بازی رو دوست دارند این ماییم که انتخاب میکنیم هم بازیشون بشیم یا اسباب بازیشون.

اس ام اس جدید

چه خوش خیال است؛ فاصله را میگویم به خیالش تو را از من دور کرده نمیداند که دوست جایش امن است اینجا در قلب من...

اس ام اس جدید

خشم از شیطان است و شیطان از آتش و آتش را به آب خاموش توان کرد وقتی خشمگین شدید وضو بگیرید. ( پیامبر اکرم )

اس ام اس جدید

روزگارت برمراد ... روزهایت شاد شاد ... آسمانت بی غبار ... سهم چشمانت بهار .. قلبت ازهر غصه دور... بزم عشقت پرسرور .. بخت و تقدیرت قشنگ ، عمر شیرینت بلند ... سرنوشتت تابناک .. جسم و روحت پاک پاک.

اس ام اس جدید

آنچه را گذشته است فراموش نکن و بدان چه نرسیده است رنج و اندوه مخور. ( زرتشت )

اس ام اس جدید

گاهی دلم برای خودم تنگ میشود گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ میشود گاهی برای پاکی های کودکانه قلبم میگیرد گاهی دلم از رهگذرانی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته میشود گاهی دلم از راهزنانی که ناغافل دلم را می شکنند می گیرد گاهی آرزو میکنم ای کاش ... دلی نبود تا تنگ شود... تا خسته شود ... تا بشکند.

اس ام اس جدید

ز مهر دوستان در خاطرم یادیست اگرچه فاصله بسیار اما ارادت همچنان باقیست.

اس ام اس جدید

پروردگارا دوستانی دارم که در عمق قلبم جای دارند و به عشق حسین تو زنده اند و به مهر رضای تو دلخوش.

اس ام اس جدید

دانته : پروانه من در توری افتاده است که عنکبوتش سیر است نه میتواند پرواز کند نه میتواند بمیرد.

اس ام اس جدید

میشه پروانه بود و به هرگلی نشست اما بهتره مثل شما مهربون بود و به هر دلی نشست.

اس ام اس جدید

مرا یاکن وقتی خدا را تلاوت میکنی شاید به صداقت قلب پاکت نیز اجابت شوم.

اس ام اس جدید

روباهی موبایلی دید به دست گرفت و زود پرید زاغه از بالای درخت گفت پایین آنتن نمیده بده برات شماره بگیرم. روباه تا موبایل رو داد زاغ گفت: این بجای قالب پنیر سوم ابتدایی!

اس ام اس جدید

فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست* ماکه هرلحظه به یادتو و دلتنگ توییم * هر ستاره یه نشان از غم دلتنگی من * آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد توام.

اس ام اس جدید

بهتر نیست امسال درکنار زنجیر زدن زنجیر از پای گرفتاری بازکنیم؟ یا درکنار سینه زدن سینه ی غمناکی را زغم آزاد کنیم؟ یا درکنار اشک ریختن برای حسین (ع) اشک از چشمان یتیمی پاک کنیم؟

منبع : www.sms-joke20.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد