اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس زمستان 90

اس ام اس های جدید و فوق العاده جالب

رسول خدا (ص) : زمستان بهار اهل ایمان است چون شبش طولانی و مناسب شب زنده داری و روزش کوتاه و مناسب روزه گرفتن است.

++++++++++++++++++

بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من و لیلای من باش

++++++++++++++++++

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه

++++++++++++++++++

از ماضی و مضارع ها خسته شده ام دلم برای حال ساده ات تنگ است!

++++++++++++++++++

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر / چو دیدم دوست میدارد دلت ، دل های ویران را . . .

++++++++++++++++++

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار / چه کنم حرف دگر یاد ندادست استاد . .

++++++++++++++++++

مجنون با انگشت روی خاک می نوشت : لیلی لیلی ، پرسیدند چه میکنی: گفت چون میسر نیست من را کام او ...

عشق بازی میکنم با نام او

++++++++++++++++++

دوستی من شبیه باران نیست که گاهی می اید و گاهی نمی اید ، دوستی من شبیه هواست:ساکت ، اما همیشه در اطراف توست

++++++++++++++++++

شب در خم گیسوی تو عابر میشد /  با هر نفست بهار ظاهر میشد

ای فلسفه ی شگفت / افلاطون هم با دیدن چشمان تو عاشق میشد

++++++++++++++++++

شبی ساقی ز من پرسید که جانا ارزویت چیست؟

بگفتم ، شادی یارم که جز او ارزویی نیست

++++++++++++++++++

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم ، تا در این قصه پر حادثه حاضر باشم ، تو پری باشی و تا ان سو دریا بروی ، من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

++++++++++++++++++

قصه اصحاب کهف یک شوخیست اینجا یک روز که بخوابی همه تو را از یاد میبرند

++++++++++++++++++

هر بار که کودکانه دستی را گرفتم ، گم شدم!ترس من از گم شدن نیست! از گرفتن دستی است که بی بهانه رهیم کند!

++++++++++++++++++

در این دنیای بیرنگی بشر بیگانه میبینم/صفا و صلح و یکرنگی همه افسانه میبینم

وفا اصلا از اولاد بنی ادم نمیبینم / اگر بینم دمی بینم دمی دیگر نمیبینم

++++++++++++++++++

اخبارو دیدی؟هوای همه جا رو اعلام کرد به جز دل منو که بدجوری هواتو کرده

++++++++++++++++++

حوصله جمع و تفریق رو ندارم یه ضرب خرابتم

++++++++++++++++++

حالم را پرسیدند ، گفتم روبه راهم! نمیدانند رو به راهی هستم که تو رفته ای

++++++++++++++++++

در قمار زندگی کارم فقط بازندگیست

پس بنازم دوست را تنها دلیل زندگیست

++++++++++++++++++

در دیده ی ما نقش رخ دوست اگر نیست ، یادش به دلم لحظه ای از سینه جدا نیست ، در سینه ی بی کینه ی ما نقشت جاریست ، هرچند که در دیده ی ما جای تو خالیست

++++++++++++++++++

دلها سنگه ، دنیا بیرنگه ، اینجوری به گوشیت نگاه نکن ، دلم حسابی برات تنگه

++++++++++++++++++

آشق .....

از این به بعد اینگونه بنویسید ، چون همیشه سرش کلاه میرود

++++++++++++++++++

وقتی گفتی به اندازه ی تموم برگهای درخت سیب توی حیاط خونمون دوست دارم ، انقدر خوشحال شدم که نفهمیدم زمستونه

++++++++++++++++++

قسمتم نیست ببینم رخ دلدار! ولی هرکجا هست بداند که خرابش شده ام؟

++++++++++++++++++

در سرزمین عشق حاضر به اشنایی نیستم ، چون تو را دارم اهل گدایی نیستم ، دوستت دارم ، پای حرفم تا ابد می ایستم ، دل به عشقت داده ام فکر جدایی نیستم

++++++++++++++++++

منبع : sms-joke20.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مردونه شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://mardoone.nasle4.com

سلام
خوشحالم که با وبلاگ قشنگتون آشنا شدم
از شما دعوت میکنم به وبلاگم سر بزنید و اگه مایل به تبادل لینک بودید حتما به من اطلاع بدید
مر30

masoud یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://www.oxinmob.com

با درود و احترام

دوست گرامی تائید میفرمایید تبادل لینک کنیم ؟
خواهشی که از شما دارم این است که لینک مرا در وبلاگ خودتان درج کنید و اطلاع دهید شما را با عنوان مورد نظرتان لینک کنم

عنوان : اس ام اس فلسفی

آدرس: http://www.oxinmob.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد