اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه دی 90

اس ام اس عاشقانه دی 90

یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

سرم را شاید بتوانند گرم کنند دیگران اما وقتی تو نیستی

هیچ کس نیست دلم را گرم کند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

دلم از آواز غمگین شب پر است / لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

روزی گذر عشق به ماتم افتاد ، ماتم زده شد به حال ما غم افتاد

زان پس بشری به چهره ام خنده ندید ، موها همه چون ریش و دندان افتاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دائم برای دیدن هم دیر میکنیم،وقت قرارها همه تاخیر میکنیم

اول برای عشق همه تند میرویم اما اواسطش همه گیر میکنیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دردم این نیست که او عاشق نیست

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است

دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

بیا تا من و تو جانانه باشیم / یکی شمع و یکی پروانه باشیم

به پای سایه های گل نشینیم / دعا بر هم کنیم تا زنده باشیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

فلک در دفتر عشقم قلم زد ، چه اوقات خوشی داشتم بهم زد ، الهی ای فلک چرخت نگردد ،‌ که چرخت ارزوهامو بهم زد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

فهمیدی تصادف کردم ؟ بذار برات بگم ، تو جاده چشات ، اتوبان نگات ، خوردم به خوبیات ، چپ کردم واسه صفات ، قربون وفات ، عزت زیاد!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اخر از عشق تو ساکن کلیسا میشوم

میکشم دست از مسلمانی مسیحا میشوم

یا لباس عاشقی را از تنم بیرون کنید یا که من خاکستر کوی رفیقان میشوم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

گشته ام تنها تر از تنها نمیدانم چرا / رانده از هر گوشه و هرجا نمیدانم چرا / هر کجا پر میکشم مرغان همه پر میزنند / میگریزند از من و تنها نمیدانم چرا

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

خسته نباسی بد نیست

کاوه پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://100joke.mihanblog.com


چه زیباست نوشتن وقتی میدانی او می‌خواند...
چه زیباست سرودن وقتی میدانی او می‌شنود...
چه زیباست دیوانگی برای او وقتی میدانی او می‌بیند
وبلاگ قشنگی داری . به من هم یه سر بزن . http://100joke.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد