اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس شکلک دار جدید

0 0
\|/\|/
\/\/

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام

                To
.
.
@
@_ @
@___ @
@@@@@@ZIZAMI
@_______ @
@_________ @

1
.
2
.
3
تموم شد!

^^
((@@))
\ /
(**)

تو هم خوش عکسیا!!!! 

\@. . .
+ (
/@. . .
گوشیتو کج بگیر ، ببین از دوریت چی میکشم! 

10,20,30,40,50,60,70,80,90,100
.

بیام ؟

.

کجا قایم شدی؟

.

آهان پیدات کردم

.+""+  .+""+.
+    
injayi     +
 "+.            .+"
 "+ . +"


م


          ی


              ب


             و


          س


        م


 ت


ع:-*ز:-*ی:-*ز:-*م:- 


~ ~ ~ ~ - ~ - . ~ ~

 ~ \
O/ ~ . - ~ ~ ~

 ~ - ~ ~ . ~ ~ ~~

اینقدر از دوریت گریه کردم دارم تو اشکام غرق میشم.

 

*   *     *  *

*       *

*          *

*      *    *

این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم.

fekr Kardi Roo Saram Ja Dari? Boro Paiin

*

*

*

*
Jat Paiintar Az In Harfast

*

*

*

*

*

**..  ..**.

*.     *     .*
 *.        .*
 * _ *
jat in jast!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد