اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه 92

تو را در عین دوری دوست دارم ٬ تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام ٬ تو را صد سال نوری دوست دارم . . .

 

**************************

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است . . .؟

**************************

نمیدانم با آنکه میدانم از آن من نخواهی بود

ولی با تار و پود جان برایت خانه میسازم . . .

**************************

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری

 مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .

**************************

مسیج اورژانسى:همین آلان که دارى مسج مى خونى

خودت روماچ کن، دلتنگت شدم!!

**************************

آموخته ام … که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد،

فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی . . .

**************************

دعا میکنم غرق باران شوی

 چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

 بهاری ترین فصل ایمان شوی

ادامه در لینک زیر

**************************

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن

اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .

اجازه میدی !؟

**************************

تنها یک راه به سوی بهشت وجود دارد که در زمین ، آن را عشق می نامند . . .

**************************

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم

نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم . . .

**************************

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد

 با من بمون ، باهات بمونم تا ابد . . .

**************************

مست عشقم مست شوقم مست دوست

 مست معشوقی که دنیا دست اوست . . .

**************************

روز محشر عاشقان را قیامت کار نیست

 کار عشق جز تماشای وصال یار نیست . . .

**************************

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم !

**************************

امروز رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی به قشنگیه اون ساعتی که دیدمت پیدا نکردم !

**************************

گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حسین پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ http://mydw.blogsky.com

سلام دوست عزیز
تبلیغ بدون پول و مجانی شما در وبلاگ ما !
شما بااین کار می تونید بازدید کننده های وبلاگتونو بالا ببرید البته شروطی دارد که می تونید برای اطلاع از چگونگی تبلیغ رایگان و شرط های ان به ادرس زیر بروید !!

www.Mydw.blogsky.com

http://qaemcloob.ir پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ http://qaemcloob.ir

...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون مطالب جدید

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد