اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس love

اس ام اس love

Love SMS / Text Messages

Whats missing in H__RT? EA or U?

Pick EA & youll get a heart!

If u pick U, you will get hurt!

Id pick U coz its better to get hurt,

Than have a heart without U.

اس ام اس عاشقانه / پیام کوتاه

در کلمه H__RT چه حرفی جا افتاده؟ EA یا U ؟
اگه
EA رو انتخاب کنی به قلب می رسی!
اگه
U رو انتخاب کنی به شکستن می رسی!
من
U رو انتخاب می کنم چون شکستن بهتر است از
داشتن قلبی بدون توست!

---------------------------

Super most example of love.

The Super most example of love in My life.

'When apples were 4 & we were 5,

then my mother said,

'I dont like Apples.'

بهترین مثال برای عشق!

بهترین مثال برای ابراز عشق در زندگیم وقتی بود که
4 سیب داشتیم و 5 نفر بودیم
و مادرم گفت من سیب دوست ندارم!

---------------------------

Difference Between Like And Love

What Is The Difference Between Like And Love..?
Answer..
If U Like A Flower U Will Pluck It..
But
If U Love A Flower U Will Water It..!

---------------------------

تفاوت بین دوست داشتن و عشق

تفاوت بین دوست داشتن و عشق چیست؟
جواب:
اگر شما یک گلی را دوست بدارید شما آنرا می چینید
اما
اگر شما عاشق یک گل باشید به آن آب می دهید.

---------------------------

U are in my life

I love my life when U are in it

I love my eyes when U look into them,

I love my name when U say it,

I love my heart when U love it,

I love my life when U are in it.

تو در زندگیم هستی

من زندگی را دوست دارم وقتی تو در آن هستی
من چشمانم را دوست دارم وقتی تو به آنها نگاه می کنی.
من اسمم رو دوست دارم وقتی تو صدام میکنی.
من قلبم رو دوست دارم وقتی تو عاشقش هستی.
من زندگیم رو دوست دارم وقتی تو در آن هستی!

---------------------------

I have 3 parts of my heart

I have 3 parts of my heart,

.

.

.

1st 4 my Allah,

.

.

2nd 4 my Family,

.

3rd 4 myFriends.

*

*

But no part 4 u,

Becoz,

U

R

My

Heart

قلب من سه قسمت است

.

.

.

اولین بخشش خداست

.

.

دومین بخشش برای خانواده ام است.

و سومین بخشش برای دوستانم

*

*

اما تو در آن جایی نداری!

زیرا

تو

تمام قلبمی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد