اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

اس ام اس عاشقانه آغوش

اس ام اس های عاشقانه با موضوع آغوش

 

سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد !

نه تو چت تایپ کرد !

نه میشه پای تلفن گفت !

حرفایی که فقط مال وقتیه !

که تو رو در آغوش دارم . . .

::

::

   

وقتی دلم گرفته برام اسمون ریسمون نباف !

جوک نگو !

فیلسوف نشو !

فقط دستمو بکش و بغلم کن !

::

::

 

ﺳﯿﮕﺎﺭ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﻣﺴﺎﻓــﺮﺕ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﺩﯾﺎﺯﭘﺎﻡ ؟ ﻧﻪ ﻣﻤﻨﻮﻧـﻢ . . .

ﻣــﻦ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﻏــﻮﺷﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿــﺎﺯ ﺩﺍرم

::

::

 

بوسه هایت انار را می ترکاند ، نفس هایت سیب را می رساند ، آغوشت ابر را می باراند

پاییزترینی تو !

::

::

آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه . . .

یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !

امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود . . .

::

::

دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم . . .

به قشلاق آغوشت . . .

::

::

بوس بی دلیل ، کادو بی دلیل ، بغل بی دلیل ، اس ام اس بی دلیل ، زنگ بی دلیل . . .

چیزهای خوب دلیل نمیخوان . . .

::

::

 

اس ام اس غمگین عاشقانه

به یک “ هستم ”

به یک “ نترس ”

به یک “ نوازش ”

به یک “ آغوش ”

به یک “ دوستت دارم ”

خلاصه بگویم به “ تو ”

نیازمندم !

::

::

سرمایی که بوده ام ، همیشه . . .

ولی . . .

بین خودمان بماند . . .

سرمایی تر میشوم ، وقتی پای آغوش تو در میان باشد . . . !

::

::

 

جمله های عاشقانه جدید

 

یه چیزی هست به اسم “بغل “…. لامصب دوای هر دردیه . . .

::

::

آغوش قلبها را نزدیک می کند وقتی دردی نشسته باشد روی قفسه سینه و آرام هم نمی گیرد . . .

آغوش هایمان را ذخیره نکنیم ؛ آغوشرا باید خرج کرد !

باید دوست داشتن را بین بازوان احساس گرفت !

::

::

گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش . . .

::

::

 

جمله های عاشقانه

نمیدونی چقد دنیا برام تنگ شده !

.

قد آغوش تو !

::

::

 

جملات غمگین عاشقانه

بانو !

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و مثل یک ماهی به آغوش من بیا . . .

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم . . .

::

::

نگاهت هر قدر هم که دورباشد ، آرامم میکند . . .

و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .

چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .

آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . .

تنها برای ” تــــــو ” ، هنوز گرم است 

::

::

میروم تا در آغوش خاک قرار گیرم ، و تمام خاطراتمان را به خاک بسپارم

چون دیگر بعد تو پناهی بهتر از آغوش خاک ندارم . . .

::

::

 

می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو تا وقتی به آغوشت می رسم بدانم همه ی دنیا از آن من است . . .

::

::

هوا سرده

خونه سرده

زندگی سرده

دوستا سرد ان

دستام سرد ان

فقط آغوش گرم تو مونده که اونم تو دریغ میکنی !

::

::

سایه ام با من نیست . . .

آخرین بار در آغوش سایه ات رفته بود . . .

::

::

آغوش گرمم باش ، بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد