اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

شعر بسیار قشنگ

گریه کردم، گریه هم این بار آرامـــم نکـــرد 

دارو خوردم، دارو مُرفین دار آرامـــم نکـــــرد

با خیالــت راه رفتـــم در اتاق خالــــی ام

عکـــــس های مانده بر دیـــوار آرامم نکــــــــرد 

شعر خواندم، شعر گفتم -صد غزل، صد مثنوی

عشق و شعر و دفتر و خودکارم آرامم نکرد 

خواستـــم یک بار دیگر دل ببندم، شاید او

دل سپـــــردن از سرِ اجبار آرامم نکــــــرد 

خسته بودم، چشم هایم نای خوابیدن نداشت

فــــکرهای تا ســـــحر بیدار آرامـــم نکـــــرد 

خسته بودم از خودم، از زندگی، از شعرهایم

خسته بودم،چای با قهوه آرامم نکـــــرد

عاقبت دل کندم از دل بستن و چیزی به جز

سر ســــپردن به طناب دار آرامم نکـــــرد

نظرات 1 + ارسال نظر
حقدوست سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.bia2mofid.persianblog.ir

دوست ارجمند سلام
ولادت امام رضا(ع) بر شما مبارک.
وبلاگ جالبی دارید.
اگر مایل بودید برای مطالعه مطالب زیر تشریف بیارید:
***********
** سه مطلب زیبا به مناسبت ولادت امام رضا(ع)
***********
** احادیث بسیار زیبای این هفته؛ احادیثی گهربار از حضرت امام رضا(ع)
***********
** یکی از نمونه قدرتهای خدا در تخم حیوانات
***********
** پاسخ شیخ بهایی(ره) به شعر یک سنّی
***********
** راهی آسان برای ادای قرض، گشایش زندگی و توفیق رفتن به حج + راهی برای ورود آسان به بهشت
***********
** از مطالبی که در مورد زندگی و خلقت «جن» نوشتم هم دیدن کنید.
***********
منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم
www.bia2mofid.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد