اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه
اس ام اس و خنده

اس ام اس و خنده

جدیدترین اس ام اس ها ، بهترین وبلاگ اس ام اس و جوک با آپدیت روزانه

استاتوس باحال

رفیقم رفته دسشویی -یهو داد زد                     “واااااایییی”

       

گفتم چی شد؟ گفت :”مسواکم افتاد                     تو اون سوراخه!

       

بهش گفتم خونسرد باش بابا -فک                     کردم چی شده!

       

دیدم خیلی خونسرد اومد مسواکشو                     شست -گزاشت دهنش!

       

–نمیدونستم اینقد حرفام تاثیر                     گذار میتونه باشه !

نظرات 1 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.bazdidtala.ir

سلام
دوست عزیز وبلاگت خیلی عالیه
میخوای رتبش بره بالا میخوای بازدیدش بره بالا شما باید اول بری تو لینک زیر ثبت نام کنی و پس از بازدید از وبلاگ های دیگران فقط با باز گذاشتن صفحه ی مرورگرتون به وبلاگتون بازدید فروانی بیارید خیلی روش عالی هست من خودم امتحان کردم رتبم خیلی بهتر شده .
حتی روزی 500 نفر هم میشه
سوالی داشتید amozeshi1373@yahoo.com
www.bazdidtala.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد